Στο ραδιόφωνο sferikos 99,3 και το δημοσιογράφο Σάκη Σταυρίδη μίλησε σήμερα το πρωί ο Παύλος Μιχαηλίδης, επικεφαλής της παράταξης «ΑΝΑΣΑ» για την ανάπλαση της παραλιακής από την Αργώ έως τη στροφή Εγνατία, που ξεκίνησε από το 2014. Όπως τόνισε ουσιαστικά δεν ήταν ανάπλαση αλλά η κατασκευή ενός τοιχίου στήριξης.

Επίσης αναφέρθηκε στη δημιουργία του ποδηλατοδρόμου στην παραλιακή οδού που θα τη στενέψει κατά τρία ολόκληρα μέτρα και θα επιφέρει μονοδρόμηση καθώς και στη δημιουργία πάρκινγκ πίσω από το γήπεδο αλλά και το χώρο κάτω από το φάρο.

Ο Παύλος Μιχαηλίδης άσκησε κριτική στη δημοτική αρχή, ότι όλα τα παραπάνω γίνονται χωρίς σχεδιασμό και μόνο για εντυπωσιασμό.

 

Ακούστε τι είπε:

 

Να θυμίσουμε το δελτίο τύπου που στάλθηκε χθες και έχει ως εξής:

 

«Παρατηρώντας κάποιος τα σχέδια της 3ης εργολαβίας που θα ξεκινήσει σε λίγο καιρό και αφορά την ανάπλαση στο παραλιακό τμήμα από την «ΑΡΓΩ» μέχρι την περιοχή πριν από την «στροφή του ΕΓΝΑΤΙΑ», διακρίνει μια ακόμη ασύνδετη και ημιτελή μελέτη, δυστυχώς πολύ κατώτερη των προσδοκιών για μια πόλη σαν την Αλεξανδρούπολη. Και ενώ το 2013 η δημοτική αρχή παρουσίαζε με συγκεκριμένα αρχιτεκτονικά σχέδια και συνεντεύξεις τύπου, ένα έργο αντιστήριξης, ως την πολυπόθητη ανάπλαση του παραλιακού μας μετώπου, το 2018 (πάλι ένα χρόνο πριν τις δημοτικές εκλογές), επανέρχεται με το ίδιο αφήγημα για προφανείς λόγους. Μόνο που το τελικό αποτέλεσμα (το οποίο λόγω χρόνου θα φανεί και πάλι μετά τις εκλογές), για ακόμη μια φορά θα αναδείξει την προχειρότητα με την οποία ο κ.Λαμπάκης αντιμετωπίζει το πλέον τουριστικό σημείο της πόλης.

 

Και αυτό το τονίζουμε, διότι πρώτον στην ανάπλαση αυτή δεν έχει συμπεριληφθεί το τμήμα της «στροφής του Εγνατία» (το σπουδαιότερο σημείο τουριστικής προβολής μετά τον Φάρο) και κατά δεύτερον όσο φαίνεται από τα σχέδια, το τμήμα του περιπατητικού διαδρόμου (παραπλεύρως της παραλιακής οδού -προς την πλευρά της θάλασσας), το οποίο θα συνέδεε τους υπό διαμόρφωση χώρους.

 

Κατά τα άλλα φαίνεται πως επανέρχεται η «παιδική χαρά», η οποία θα δημιουργήσει μια άλλη χωροταξία στο σημείο που αναπτύσσονται σήμερα τα τραπεζοκαθίσματα από τις παρακείμενες επιχειρήσεις εστίασης.

 

Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη μελέτη του έργου αυτού, δεν είναι «προϊόν» κάποιου αρχιτεκτονικού διαγωνισμού, όπως επιβάλλεται σε αντίστοιχες περιπτώσεις, αλλά συντάχθηκε από τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου και κατ´εντολή του κ.Λαμπάκη, όπως δυστυχώς συνέβη και με την  μελέτη ανάπλασης της περιοχής της δυτικής χερσαίας ζώνης του Λιμένα -κάτω από τον Φάρο (από το κτίριο των ναυτοπροσκόπων μέχρι και το εκκλησάκι του Άγίου Εύπλου).

 

Τα δύο αυτά ασύνδετα μεταξύ τους έργα, μαζί με την κατασκευή του ποδηλατόδρομου κατά μήκος όλης της παραλίας (το οποίο όπως έχουμε τονίσει θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της οδού Απολλωνιάδος κατά περίπου τρία μέτρα, το ίδιο και της Βασ. Αλεξάνδρου η οποία επιπλέον και θα μονοδρομηθεί), θα χαρακτηρίσουν σημαντικά την τελική μορφή του παραλιακού μας μετώπου, καθορίζοντας την εικόνα και την κυκλοφοριακή λειτουργία της Αλεξανδρούπολης για τις επόμενες δεκαετίες».